Pagini

vineri, 17 iunie 2011

De ce despre brackets?

Pentru ca atunci cand am aflat ca trebuie sa port aparatul dentar aveam foarte multe intrebari, si din pacate foarte putine surse de informare. O sa ma doara ? O sa arat ca Betty cea urata ? O sa tiuie cand trec de sistemul de securitate din aeroport ? O sa mai pot manca tot ce vreau ? Cum o sa ma spal pe dinti ? O sa fiu sasaita, sau peltica ? Oare o sa ma poata pupa fara sa se agate in sarmulite ? Mai pot sa mestec guma ? Cam astea imi zumzaiau prin cap in momentul in care am luat decizia sa port aparat dentar.
Asa ca am inceput sa caut pe internet raspunsuri la intrebari, dar tot ce am gasit au fost articole scrise de medici sau cabinete ortodontice, intr-un limbaj academic care nu facea decat sa ma irite. Am asaltat medicul dentist si medicul ortodont, cu intrebari care de care mai ridicole, pentru ca nu aveam pe cine sa intreb. Pot sa spun ca am fost norocoasa, pentru ca au avut rabdare sa imi raspunda la toate, si sa imi alunge toate temerile.
Daca te-ai hotarat sa iti pui aparat dentar, cu siguranta o sa te lovesti de aceleasi intrebari si probleme. Asa ca m-am hotarat sa impartasesc experienta mea, si descoperirile pe care le-am facut in ultimul an.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu