Pagini

joi, 27 octombrie 2011

Glume cu brackets

Si pentru ca tot am ajuns la capitolul glume, e clar ca macar cativa « isteti » vor incepe cu misto-urile, sau vor mai fi curiosi neciopliti care vor pune intrebari marete. Depinde de tine cum le primesti. Eu am ales varianta ca in majoritatea cazurilor sa raspund tot cu o gluma. Daca te vei supara, vei face si mai rau, si ii vei provoca si mai tare. Spune-le ceva de genul «  e veche, mai vino si tu cu glume noi », sau « waw, asta e noua, n-am mai auzit-o ».

Din categoria bancuri despre aparate dentare, am azuit o gramada, unele destul de reusite. La un moment a inceput chiar sa ma amuze sa gasesc tot felul de raspunsuri haioase.

Prima pe care am auzit-o :
I : tu trebuie sa iti comanzi 2 portii de mancare, ca una oricum iti ramane printre brackets.
R : abia astept sa ma inviti la o cina romantica.

I : Cand treci prin sitemul de securitate de la aeroport bazaie ?
R : Da, si ma distrez la culme sa ii las pe agenti sa caute ce « bazaie ». Ai grija sa nu stai in spatele meu la rand, pt ca se face coada.

Cea mai frecventa :
I : si te-ai obisnuit, nu e naspa ?
R : Ba da, e naspa, dar macar pot sa parchez pe locurile de handicapati si am reducere la impozite.

I : Si cat te-a costat ? Eu n-as fi dat bani pe asa ceva.
R : A fost foarte scump, am facut credit pe care l-am garantat cu casa, dar e foarte la moda, toate vedetele au inceput sa poarte. Nu ai vazut pe… (aici enumeri cateva nume la nimereala). E cea mai mare fita in ultima vreme. Toata lumea intoarce capul pe strada dupa mine, deci a meritat.

I : Nu ti-e frica de trasnet ?
R : Ba da, dar cred ca acelasi risc si-l asuma oricine poarta o brosa sau cercei de tinichea.

Un comentariu:

  1. Multumesc pt. idei, chiar nu stiam cum sa fac misto de o amica care o sa-si puna! M-ai salvat!

    RăspundețiȘtergere